Γυμνάσιο Πόμπιας
Δ/νση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου

Διαχείρηση ιστοσελίδας

Μόνο για καθηγητές



                   

Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση                        

http://www.edutv.gr/                       

                  

                       European School Radio

                               www.europeanschoolradio.eu


Αποτελέσματα διαγωνισμού ?Κάν? το να ακουστεί?


καντο να ακουστεί Αποθήκευση


Στα πλαίσια του 2ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου που πραγματοποιήθηκε στις 3 Απριλίου 2015 στη Θεσσαλονίκη, στο συνεδριακό κέντρο ?Ν. Γερμανός? της HELEXPO-ΔΕΘ, βραβεύτηκαν οι νικητές του διαγωνισμού σύντομου κοινωνικού ραδιοφωνικού μηνύματος ?Κάντο να ακουστεί?.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 160 σχολεία από όλη την Ελλάδα με συνολικά 192 συμμετοχές. Έχει αξία να υπογραμμίσουμε πως όλες οι συμμετοχές ήταν αξιέπαινες και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που δημιούργησαν τα δικά τους μηνύματα.


Τα βραβεία που δόθηκαν ήταν τα ακόλουθα:


1ο Βραβείο:

  • ?Πάνω η τέχνη ? Κάτω η βία ?, ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου, Θεσ/νίκη


2ο Βραβείο:

  • ?Στερεότυπα?, 1ο ΓΕΛ Μενεμένης, Θεσ/νίκη


3ο Βραβείο:


Ειδικές Διακρίσεις

Σποτ μικρών δημιουργών:

  • ?Ονειρεύομαι?, 33ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου, Θεσ/νίκη


Σποτ καλύτερου κοινωνικού μηνύματος:

  • ?Οδική Ασφάλεια?, Γυμνάσιο Σμίνθης, Πομακοχώρια Ξάνθης


Καλύτερου σποτ σύντομης διάρκειας:

  • "Σχολικός Εκφοβισμός", Δ.Σ. Φιλώτα Φλώρινας


Σποτ καλύτερης ατάκας:

  • "Ρατσισμός", ΤΕΕ Εδικής Αγωγής Αχαρνών, Αθήνα


Τα βραβευμένα spot, αλλά και όλες τις συμμετοχές μπορείτε να τις ακούσετε στη σελίδα:


http://2fest.europeanschoolradio.eu/#competition

European School Radio, http://esradio.mysch.gr, Το Πρώτο Μαθητικό Διαδικτυακό Ραδιόφωνο
--
Η Συντονιστική Ομάδα
  Γιώτα Σιάνου-Χατζηκαμάρη(ΠΕ17),Νότης Γενιτζές(ΠΕ19),Νίκος Γιαγκούλης(ΠΕ19),Τάσος Βαφειάδης(ΠΕ4.02),Ευτυχία Τούλιου(ΠΕ70)
SKYPE: european.school.radio
twitter: @EuSchoolRadio
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.